Mijn Youtube ziet er anders uit, hoe komt dit?

Mijn youtube account is hetzelfde als mijn gmail account. Als ik uitlog heb ik het probleem niet, dan ziet youtube er normaal uit, maar als ik uitlog dan log ik ook uit op gmail en dat wil ik niet.
Hoe krijg ik youtube normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (3)

Youtube is geintegreerd met de andere google diensten.
Het is voor veel mensen juist handig om alles te gelijk ingelogd te houden

En het ziet er anders uit omdat Youtube over is gestapt op een andere lay-out
Hun denken dat het betere is. maar naar mijn mening mogen ze de vorige zo weer terug zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo is youtube overgestapt op een andere layout? Want wanneer ik uitlog zie ik de oude layout.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk hebben ze gekozen om de layout aan een bepaalde groep te laten zien. in dit geval de geregistreerde gebruikers.
Het zal later waarschijnlijk voor niet ingelogde gebruikers ook zichtbaar worden
Er is helaas geen manier, zoals dat met vorige versies was, dat je het terug kan zetten naar een vorig design. Je kan wel Youtube feedback geven en dan hopen voor het beste, omdat ook ik het nieuwe design niet beter vind.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is de nieuwe Youtube interface het is echt irritant want je kan nu niet meer kiezen voor alleen uploads weergeven van je abonnees.
Bronnen: