Heeft iemand een app of site , of iets dergelijks waar ik online boeken kan lezen ?

Ik heb vanaf volgende week woensdag een toetsweek , woensdag heb ik dus nederlands en ik heb een boekenproefwerk... Erg dom van me maar ik heb dus niets gelezen tot nu toe. Dus ik moet zzo snel mogelijk beginnen. HELPPP :(:(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Natuurlijk kan het altijd gebeuren dat je door toeval of een erg drukke studie er niet aan toe gekomen bent.

Als oplossing heb ik dit voor je gevonden.

http://www.weblezen.nl/

Bijna 1000 boeken om in te kijken

Met Weblezen lees je boeken in je browser. Kies je boek en begin te lezen. Op je telefoon, tablet of computer.

je gaat naar de site en kiest een boek, helemaal gratis, je hoeft niet te registreren om gebruik te maken, kan zo beginnen..

Succes volgende week met je toetsweek en veel leesplezier :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tevens kan je voor verslagen zoals MDL zei ook naar scholieren.com
ik ben echter van mening dat het jou veel beter voor de dag zet als je het boek daadwerkelijk hebt gelezen
En kan vertellen waar t over gaat, in plaats van een samenvatting te lezen die een ander heeft geschreven en de eventuele vragen die kunnen gesteld worden daarover.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook ik ben hier blij mee! Dankjewel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
graag gedaan, daarvoor zijn we op deze site :)