Waarom staat er steeds Champagne op Facebook?

als ik op Facebook kijk zie ik bij heel veel meiden champagne staan wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag al gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/sociale-media/plaatst-facebook-statussen-cognac-bier.371672

Het beste antwoord

Het is bedoeld als een Facebook-campagne tegen borstkanker. Er wordt een bericht verstuurd onder de vrouwen. Afgaand op een lijstje kiest elke vrouw haar liefdessituatie er uit en plaats dan de bijbehorende drank in haar status.

"CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen Nu moet je een keuze maken en zet die op je status"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een actie tegen borstkanker. Elke alcoholische drank heeft zijn eigen betekenis. Champagne betekent vrijgezel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is de interpretatie die heren er aan geven ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dit is wat het écht betekent:
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/sociale-media/plaatst-facebook-statussen-cognac-bier.371672