Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom staat er steeds Champagne op Facebook?

als ik op Facebook kijk zie ik bij heel veel meiden champagne staan wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
677
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag al gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/sociale-media/plaatst-facebook-statussen-cognac-bier.371672

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is bedoeld als een Facebook-campagne tegen borstkanker. Er wordt een bericht verstuurd onder de vrouwen. Afgaand op een lijstje kiest elke vrouw haar liefdessituatie er uit en plaats dan de bijbehorende drank in haar status.

"CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen Nu moet je een keuze maken en zet die op je status"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een actie tegen borstkanker. Elke alcoholische drank heeft zijn eigen betekenis. Champagne betekent vrijgezel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is de interpretatie die heren er aan geven ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dit is wat het écht betekent:
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/sociale-media/plaatst-facebook-statussen-cognac-bier.371672

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding