Hoe kom ik op de website om instellingen voor siemens kpn experiabox sx551 te wijzigen?

Ben eerder op de website geweest door 192.168.1.2 als url in te typen, heb toen 1 ding gewijzigd (dat ons SSID voor iedereen zichtbaar is, verder is het netwerk nog gewoon beveiligd etc. ) en nu kan ik niet meer op de site. Kan iemand me uitleggen hoe het komt, is mijn lokale ip adres verandert ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

"is mijn lokale ip adres verandert ofzo?"

Dit kan gebeuren als je geen statische ip adressen gebruikt, maar dat zal dan nog niets te maken hebben met de "website" van je modem/router, om hier in de komen moet je verbinden met de standaardgateway, en die vind je als volgt:

Start > run(WinXP) / zoekbalk(Win7&Vista) > typ in: cmd > enter > typ in: ipconfig > enter > standaardgateway en vul dit in je web-browser.

Toegevoegd na 2 minuten:
er kunnen meerdere standaard gateways zijn, maar je moet de gene hebben die verbonden is via je lan(kabel) of wlan(wireless) adapter die verbinding maakt met je router/modem