Oke, hoe kom ik dan in mijn inbox met de nieuwe 'outlook.com' ?

Heb begrepen dat vanaf 1-1- 2013 geen hotmail meer bestaat. Dan moet ik er maar aan wennen. Als ik me nu aanmeld kom ik dus in de nieuwe outlook.com account en dan staat er :

Overzicht
Meldingen
Machtigingen
Facturering

Allemaal leuk en aardig maar hoe kom ik nu in mijn inbox.... snap er niets van!

Wie kan me helpen, heel graag!

11 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Antwoorden (1)

Normaal gezien werkt het als je gewoon linksboven op het woord outlook klikt :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Wel vreemd trouwens, wanneer ik me aanmeld kom ik gelijk in mijn inbox?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misslobe
11 jaar geleden
Hey ja, nou doet ie t wel, dankjewel!
misslobe
11 jaar geleden
En kom na weer een x aanmelden nu gelijk in mijn inbox:-)!