hoe zet ik twee wachtwoorden in verbinding met 1 hyves profiel? alvast bedankt

hoe zet ik het in verbinding

Toegevoegd na 9 minuten:
is daar geen code voor

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Per Hyves profiel kun je maar één wachtwoord instellen. Twee verschillende wachtwoorden zijn dus niet mogelijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mocht je je wachtwoord willen wijzigen:
- https://secure.hyves.nl/profielbeheer/instellingen/inloggegevens/ > Wachtwoord

Zoals je ziet, je kan maar één wachtwoord instellen daar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor het antwoord maar het moet toch kunnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een mooi antwoord

Andere antwoorden (1)

Dit is niet mogelijk op Hyves. Wat je bedoelt is misschien dat meerdere personen iets beheren (bijv. een Hyve). Dit werkt echter niet met 2 wachtwoorden, maar dan moet de ene persoon de ander als beheerder instellen van de Hyve. Dan kun je wel samen beheren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
he maar art34 kam je me dan geen link sturen of kan iemand anders mij helpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en hoe moet dat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een nieuwe Hyve aanmaken, laat degene met wie je hem wilt beheren lid worden en stel hem/haar in als beheerder.