is het mogelijk om met prepaid blackberry internet te internetten wanneer ik in duitsland ben?

Ik ga namelijk dalijk naar Duitsland en wil weten of ik daar mijn internet uit moet zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

bij een blackberry gaat het internet automatisch auto so no trouble

Toegevoegd na 48 seconden:
ik bedoel je blackberry internet gaat automatisch uit als je in het buitenland komt of je moet een speciaal bundel aan schaven