Ik zoek een beter internet welke provider bied mij de beste keus?

Ik heb nu internet dat ik zelf te sloom vind zeker als er meerdere personen internet gebruiken als ik updates heb van spellen (die zijn vaak 2tot3 GB) en dan duurt het vaak een uur of twee voor deze is gedownload. Ook vraag ik me af of internet onbeperkt kan gebruiken zoals ik nu heb of dat er een stom limiet aanzit als ik nieuw internet neem. Ik ben dus op zoek naar 3mb/s download en onbeperkt.

Bij voorbaad dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Er is een verschil tussen mb en Mb, weet je zeker welke je bedoelt? 3 mb is in ongeveer 30Mbit, ofwel je kan 3 mb per seconde data downloaden. Meeste pakketten beginnen dus niet bij 10 mb/s, samsung93.

Het is ook een beetje afhankelijk van waar je woont. Het verschilt nogal per gebied welke provider er beschikbaar is. Verder hangt het er ook vanaf hoeveel je er voor wil betalen...

Toegevoegd na 4 uur:
mb in dit verhaal moet dus MB zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet wat je nu hebt, maar ik neem aan ADSL (KPN, Telfort, XS4All?). Overstappen op kabelinternet van UPC of Ziggo is dan de betere optie. Ziggo begint bij 8 Mbit/s en dan krijg je over het algemeen wat er geadverteerd wordt. De snelheid die je nu noemt is ontzettend laag, als je ADSL hebt betekent dat waarschijnlijk dat je ver van het verdeelstation afzit, een andere ADSL provider nemen heeft dan geen zin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
xs4all is een betrouwbare provider, je kan verschillende snelheden zelf bepalen. Hoe duurder hoe meer snelheid.
Heb zelf al jaren xs4all en nooit problemen en dat is ook wat waard.
Bronnen: