Weet iemand een site waar je een 'stemlijst' kunt maken (zie beschrijving)?

Ik zoek een website waar je een 'stemlijst' aan kunt maken;
Een lijst waar mensen dingen kunnen toevoegen (bijvoorbeeld een muzieknummer), en waar anderen dan op kunnen stemmen.
Bestaat zoiets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Het beste antwoord

Bij http://pollhut.com/ kun je zelf een poll aankamen, en anderen toestaan er items aan toe te voegen.

Toegevoegd na 28 seconden:
aankamen is natuurlijk aanmaken. Vreemde typo.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je lid bent van facebook, dan kan je daar een vraag stellen. Het is hetzelfde als een poll maken.

Als je naar je facebook gaat, en dan naar het nieuwsoverzicht, kan je daar in je statusupdate dus die vraag stellen. Als je op "vraag stellen" klikt, dan zie je staan links onder in het vakje "pollopties toevoegen", en je ziet dan aangevinkt (of niet) dat iedereen opties (= dingen toevoegen) kan toevoegen. En als je hem op openbaar zet, dan kan iedereen, dus ook mensen die niet je vrienden zijn, die vraag invullen.

Iedereen (mits je hem op openbaar zet) die die vraag ziet kan zelf iets invullen en / of toevoegen, ook mensen die je niet kent, omdat het in het nieuws overzicht verschijnt als "persoon heeft een vraag ingevuld

Maar dan moet je wel facebook hebben, en die vraag ook willen stellen via facebook.