Ik beantwoord een mail en zonder dat ik iets doe zend ik een bijlage mee,Hoe kan dat?

Ik heb een mail beantwoord van een ander,Waar boven RE stond.Toen ik later de mail terug ging lezen zag ik boven staan bijlage mee verzonden,Terwijl ik niets gestuurd heb en de persoon die me mailde stuurde ook geen bijlage mee.Het is gewoon een wit vak,Staat niets in,Heel vaag,Hoe kan dit?Op het moment van sturen was die bijlage er nog niet!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Amadea
11 jaar geleden
Welk e-mailprogramma gebruik je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows!
ronaldP
11 jaar geleden
Windows is geen email programma maar een operating system.
Amadea
11 jaar geleden
Windows Mail is het e-mailprogramma van Windows. Dat zal ze bedoelen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik mail via Windows Hotmail.Hebben jullie enig idee hoe dat witte vak vanzelf is gekomen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je mogelijk een deel van de mail geplakt? Het kan dat je een wit vak als afbeelding hebt meegekopieerd, en dat deze afbeelding als bijlage is meegestuurd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb niets geplakt.Wat voor bijlage moet het kunnen wezen dan?Zij stuurde geen bijlage mee terwijl voor haar mail wel een paperclipje staat.Ik mailde toen stond er niets,Toen ik de mail terug ging lezen zag ik het opeens,Vaag hoor!
Amadea
11 jaar geleden
Dat kan ook door bijvoorbeeld een smiley of ander plaatje komen. Het staat dan wel in de e-mail, maar op een of andere manier wordt dat ook als bijlage gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een mail van mijn psychologe.Lijkt me niet dat zij een smiley zou sturen.Omdat ik reageer op haar vorige bericht en andersom,Stuur ik toch de oude berichten steeds weer mee,Misschien dat het daar aanligt.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat de zendster een automatische handtekening onderaan de mail laat zetten. Hier zit misschien (per ongeluk) een wit vlak in.

Misschien heeft ze helemaal niets ingevuld in de handtekening zodat die leeg is, maar staat haar mail wel ingesteld om automatisch een handtekening mee te sturen.

Sommige handtekening-attributen worden wel eens als bijlage gezien door sommige mailprogramma's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zend nooit haar handtekening mee voor zover ik kan zien dan.Als ik de mail open zie ik het witte vlak niet in haar mail staan alleen bij die van mij.Alleen dat paperclip teken voor haar mail kan ik zien.Wel staat er onder de mail een tekst van het bedrijf zelf Zo standaard tekst van deze mail is misschien niet voor u bestemd verwijder het dan zoiets! Maar dat staat onder elke mail en dat witte vak niet.Vaag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb haar net weer gemaild via diezelfde mail.En ja hoor weer dat witte vak erbij.Terwijl die er eerst niet is,Als ik bij verzonder nakijk weer dat witte vak..Vreemd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo'n disclaimer van een bedrijf onderaan een mail kan ook een attachment-paperclipje geven. Mijn werkmail heeft een disclaimer, en ik werk altijd voor klanten waar ik dan ook een bedrijfsmailadres krijg. Al die klanten hebben ook altijd een disclaimer onderaan hun mail. Ik kom dat ook wel eens tegen, als ik een mailtje van mijn bedrijfmail naar mijn werkmail stuur bijvoorbeeld. Dan is er geen attachment, maar wel die paperclip. Het gaat dan altijd om die disclaimer (die is dan gewoonlijk als .txt file attachment mee komt - maar wordt tevens direct onderaan de mail getoond). Ze zal waarschijnlijk toch iets in haar mail hebben wat jouw mailclient als wit vak laat zien. Het zal waarschijnlijk niet de disclaimer zijn. Ik zelf denk toch meer aan die handtekening, er staat geen handtekening onderaan de mail, maar zij stuurt misschien onbewust een lege handtekening mee. Ik weet uiteraard niet welk mailprogramma ze gebruikt, maar de meesten hebben wel de mogelijkheid om in te stellen dat een mail automatisch een handtekening krijgt Anders zou je eens kunnen proberen de header-informatie van haar mail te bekijken, maar hoe je dat doet hangt weer van jouw mailprogramma af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bekijk ik haar header?
Mijn mail programma is windows 7 via hotmail.
Waar kan ik het anders zien wat mijn mail programma is?
En niet bij al haar mails is die paperclip te zien,Terwijl wel bij elke mail van haar die disclaimer staat.En hoe komt het dat dat witte vak later naar het verzenden pas te zien is?