Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik één persoon maar niet de anderen, instellen dat ik notificatie meer krijg van facebook als hij iets post?

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat ik géén * notificaties meer krijg. Ik wil wel graag notifiocatie bij persoonlijke berichten, maar dat van één persoon uitschakelen, of liefst wel persoonlijk briochten ontvangen, maar niet steeds foto's filmpjes en andere dingen. Ik krijg er tientallen per dag van diegene. Dat is me teveel van het goede.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat ik géén * notificaties meer krijg. Ik wil wel graag notifiocatie bij persoonlijke berichten, maar dat van één persoon uitschakelen, of liefst wel persoonlijk briochten ontvangen, maar niet steeds foto's filmpjes en andere dingen. Ik krijg er tientallen per dag van diegene. Dat is me teveel van het goede.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
937
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je niet bij facebook zijn voor je vraag?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klik op het vinkje rechts bij een post van die persoon. Dan zie je hoe je zijn/haar updates kunt instellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding