Hoe kan het dat WI-FI het niet doet op mijn iPhone?

Ik heb altijd een iPod Touch 4e gen. gehad, waarop ik altijd 3 streepjes had met WI-FI. Ik heb nu een iPhone en ik moet nu heel dicht bij het Internetkastje gaan zitten om 1 streepje te krijgen, terwijl ik met mijn iPod aan de andere kant van het huis 3 streepjes heb. Hoe kan dit?

Toegevoegd na 36 minuten:
En wat moet ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het zal kunnen zijn dat je "antenne draadje" aan de binnenkant los is. Dat zelfde hadden wij met een iPhone 3GS
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat moet ik er dan aan doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even terug naar de winkel als hij nog in de garantie termijn zit van twee jaar.