Als er op youtube geclaimd word dat je video auteursrechtelijk beschermde inhoud bevat kan je dat erkennen, wat houd dat in?

Als je erkend wat gebeurt er dan?
Ik erken altijd maar er gebeurd voor zover ik weet niks.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit betekend waarschijnlijk dat je muziek of videobeelden van iemand anders gebruikt heb in je filmpje. Meestal maakt dit de eigenaren niet uit behalve als je iemand zijn video kopieer maar het is tegen de regels van youtube. In de audio editor van youtube kan je je muziek vervangen door "Royal free" muziek. Dit is muziek waar iedereen gebruik van mag maken, dit is slim want als je geen "Royalty free" muziek gebruik dan krijg je dit soort dingen en youtube mag dan ook je videos en zelf account verwijderen.