hoort het dat foto's op flickr zetten zo lang duurt?

ik ben 25 minuten geleden begonnen met 35 foto's uploaden naar flickr. dit gaat echt verschrikkelijk traag...
ik zit nu op 16% maar hij gaat steeds van 16 naar 15% en dan weer naar 16 en dan weer terug en dat is echt heel vervelend. het is niet zo dat mijn foto's zo veel ruimte innemen, ze zijn gemaakt met een 14 megapixel camera dus het kan groter... is het normaal dat het zo lang duurt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Flickr is idd niet de snelste, maar als jij 14.1 MP foto's upload is dat 35 x 5 Mb = 175 Mb wat je moet uploaden. Afhankelijk van je internetaansluiting is dit snel of langzaam. Ik heb het zojuist even geprobeerd en Flickr is iets langzamer dan Tinypic, dus het ligt aan je aansluiting.

Toegevoegd na 25 seconden:
http://www.geheugenkaarten.nl/faq/hoeveel_fotos_op_geheugenkaart.html