mijn pc hangt vast bij elke site die ik open, hoe herstel ik dit?

ik heb de virus scanner laten lopen en er zaten behoorlijk wat virussen, toch werkt het internet niet. Ik heb nu de pluche-in uitgeschakeld en dan doet hij het wel. Hoe kan ik m goed laten draaien, zonder dituit te schakelen.

Toegevoegd na 2 dagen:
ik heb inmiddels als ik de avg-anti-virus scanner opstart, dat ook deze vastloopt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pluche-in :D plug-in bedoel je neem ik aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
grappig meneer tomaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
google chrome

Antwoorden (4)

virusen hebben niks met internet te maken
als je een virus hebt moet je kijken waar het virus zit en dan moet je het op de safemode verwijderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het virus is toch via internet binnen gekomen.....als ik offline werk, doet de pc het prima en hangt niet vast
Als je 'behoorlijk wat' virussen vindt bij een virusscan ga je blijkbaar niet erg zorgvuldig met je PC om.

Grote kans dat er dan nog (resten van) spyware, virussen, en andere dingen aanwezig zijn.
Hoogste tijd voor een backup van je belangrijke gegevens, en een herinstallatie van je PC.

Naast een virusscanner kun je ook spyware search en destroy gebruiken, en eens kijken wat er allemaal voor zaken in je 'opstarten' map staan.
Alle toolbars verwijderen (zoek per toolbar op internet hoe) maakt de zaak ook stabieler.

In de toekomst niks meer installeren, tenzij het noodzakelijk is. Niet meer zomaar op 'ok' klikken zonder te lezen waar je mee akoord gaat...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat uw geheugen u parten speelt.
Eerst eens grondig scannen met de AVG antivirus scanner
Deze is gratis en toch zeer efficient.
Daarna het eveneens gratis programma "Ccleaner" installeren en runen.
En om het plaatje volledig te maken dan nog eens defragmenteren met uw Windows Defrag of met het eveneens gratis programma "Defraggler".
U zal verbaasd zijn hoe vlug en stabiel uw PC hierdoor wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn geheugen? :-)
bedankt voor je antwoord AVG antivirus heb ik gebruikt.
Ga de windows defrag nog eens proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat er teveel werk-(ram)geheugen gebruikt wordt door tijdelijke bestanden van opgeladen applicaties.
AVG werkt prima maar behalve Defraggler is Ccleaner nog belangrijker.
Het kan zijn dat er iets mis is met Flashplayer. Als je hetzelfde probleem hebt met Internet Explorer moet je even bij de bovenstaande antwoorden kijken.

Als je het alleen bij Chrome hebt kan je dit proberen:
Typ even in je zoek bar 'about:plugins'. Dan zie je een lijst met allerlei plug-ins. Klik even rechtsboven op '+ Details'.

Als het goed is staan er 2 of 3 flashplayer plug-ins. Je moet er maar één ingeschakeld hebben. Ik heb deze versie ingeschakeld: 11,2,202,235.