Hoe kan ik een ip-adres faken?

Ik wil graag dat als servers mijn ip opvragen ze denken dat dit mijn ip is: 194.109.217.34

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom precies dat ip adres???? Mag het ook een willekeurig ip adres zijn?

Antwoorden (3)

Dat is helaas niet mogelijk, het enige dat je wel kan doen is een proxy of vpn gebruiken zodat je alsnog een ander IP hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je ip-adres veranderen door het programma 'TOR' te gebruiken. Dit is een programma waarmee je met allerlei verschillende adressen, verspreid over de hele wereld, internet kan gebruiken. Deze ip-adressen worden vrijwillig aangeboden door mensen.
TOR is simpelweg te downloaden, maar werkt meen ik alleen met Mozilla Firefox.
Misschien het proberen waard.

https://www.torproject.org/download/download

Op de site staat ook een gedetailleerde uitleg over hoe het werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wou ik net zeggen, degene wat hier boven mij gezegt word. Het werkt trouwens alleen met mozilla firefox.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah, dan weten we het zeker :) bedankt voor de bevestiging!
Of je zoekt proxyservers