doet full tilt poker het nog goed? zie beschrijving!

ik weet nog dat er een paar maanden terug, fulltilt poker het niet meer deed door een of andere lincensie. doet full tilt poker het op dit moment wel weer goed of is het nog niet herstelt en als ie het niet meer doet of niet meer werkt zo als vroeger welke pokersite is dan het best (met de meeste freerolls enz)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Full Tilt Poker doet het helaas nog steeds niet! Ik heb er ook nog wat geld op staan.

Het is ook nog niet duidelijk of het ooit zal terug komen. Er wordt wel hard aan gewerkt om het weer online te zetten.

Ik zou je tegen die tijd aanraden om op Pokerstars te kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Full tilt poker is een tijdje geleden uit de lucht gehaald en werkt dus al een tijdje niet meer.

De Amerikaanse staat had $115miljoen aan spelersgeld ´gestolen´ van de banken.

Terwijl Full tilt Poker er van zeker was, dat het aanbieden van de peer-to-peer online game dienst niet tegen de wet was.

*meer informatie, zie link*