Ik heb geen Internet, hoe kan dat?

Hallo,
Ik heb Windows7 Home Premium.
Ik heb een draadloze modem van UPC waar dagelijks gebruik van wordt gemaakt.
Zoals veel van jullie wel weten, was er gisteren een UPC-Storing.
Andere familieleden kunnen gelijk weer op internet, maar mijn pc niet.
Als ik me wil verbinden, komt de pc na 90 seconden nog zonder resultaten en bij het handmatig invoeren geeft het Fout 6* aan.
Weet iemand raad?
Alvast Bedankt,
Nick

Fout 6* = De draadloze modem (of een ander vebindingsapparaat) heeft een fout gerapporteerd

Toegevoegd na 12 minuten:
FreekFluweel; Waar moet ik de Mac-Code Toevoegen?

P.S. Modem herstarten al geprobeerd, geen resultaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je moet even in de router het MAC-adres van jouw PC invoeren, is er kennelijk uit geknikkerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste kan je de stekker van zowel de modem en de router (als je die hebt) uit het stopcontact halen. Na minimaal 30 seconden stop je de stekker van de modem weer in het atopcontact en daarna die van je router. Als alle lampjes normaal branden kan je weer op internet. Eventueel moet je nog je cookies schonen en/of de pc opnieuw starten.