Hoe kan ik een verwijderde youtube-video terugvinden?

Ik heb een afspeellijst gemaakt op youtube. Nu staat er bij één van de video's dat deze is verwijderd door de gebruiker. Ik weet echter niet meer welke video dit nu precies was. Kan ik er nog achter komen welk nummer dit was, zodat ik een andere versie ervan kan zoeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
3.8K

Antwoorden (2)

Helaas, als de uploader die clip zelf heeft verwijderd, wordt het bijna onmogelijk. Als je nog de naam van de artiest en het nummer hebt, zou je via YouTube of Google nog iets kunnen achterhalen. Ik geef je echter weinig kans.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet meer weet welke video het was zul je hem helaas niet meer terug kunnen vinden. Er staat dan namelijk dat de video verwijderd is zonder een titel.