Ik zit op vipveiling en heb daar 150 euro nog op primium bieding.. Als ik stop kreeg ik mijn geld weer terug.. Wie heeft daar ervaring mee..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Indien een lid een bepaald bedrag op VIPveiling gestort heeft dat hij/zij terug wilt krijgen, zal hem/haar 20� aan administratiekosten worden berekend over het totale saldo. Alleen de biedingen die nog niet gebruikt zijn kunnen terugbetaald worden. In deze kostenpost is inbegrepen: het verwerken, administreren en de internationale transactiekosten tussen VIPveiling en het desbetreffende lid. Bij iedere terugbetaling wordt het account automatisch gesloten.

dus ik neem aan van wel. 20 euro is best veel. ik zou het liever opmaken.