Hoe pas ik de getoonde foto aan boven het kopje "Foto's" op de nieuwe Facebook-tijdlijn?

Bij je profielfoto heb je op de nieuwe tijdlijn het volgende staan: Vrienden, Foto's, Kaart en Vind-ik-leuk. Mijn vraag gaat over de getoonde foto boven "Foto's".

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bedoel je de omslag foto? Die kan je wijzigen door er met je muis overheen te gaan en er staat dan rechts onderin 'omslagfoto wijzigen'.
Bedoel je het pictogram bij het kopje foto's? Hij veranderd naar je meest recente foto/album.