Hoe verwijder je op facebook alle berichten van een specifiek persoon?

Ik heb mn relatie verbroken, en wil heel graag af van alleen degene zijn berichtjes! En ik wil ook de mijne verwijderen in een keer van zijn pagina, hoe doe je dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zo lukte het mij ;) Rechtsboven en ingelogd naar dat "radertje" gaan en uitklappen, onderaan deze optie kiezen: Deze persoon rapporteren en/of blokkeren Abonnement op XXXXXX stopzetten (Je ziet geen updates meer in je nieuwsoverzicht) XXXXXX als vriend verwijderen XXXXXX kan geen berichten op je prikbord plaatsen XXXXXX blokkeren (Blokkeren houdt in dat je elkaar op Facebook niet meer kunt zien en geen contact meer met elkaar kunt opnemen) Daarnaast kunt je dit profiel als volgt rapporteren: - Mijn vriend valt me lastig - Dit profiel geeft zich uit als iemand anders of is nep - Ongepaste profielfoto - Mijn vriend pest of treitert me Je berichten allemaal tegelijk verwijderen lukt niet geloof ik, maar kan wel handmatig via steeds dat "delete" kruisje ;) Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100