Bestaat een gratis app. voor het vertalen van een eigen website ?

Of is er een manier voor? We hebben nl. een eigen website die veel door buitenlandse kijkers bezocht wordt. Je hebt op sommige sites kleine vlaggetjes staan die je aan moet klikken om in de desbetreffend taal van het vlaggetje de site te kunnen vertalen. Hoe doe je dat of is er ook gratis software voor?

12 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar is jullie website meegemaakt? Met een programma (CMS) als Wordpress of een ander CMS? Mogelijk zijn er plugins maar geef eens wat meer informatie.

Het beste antwoord

Nee je moet het zelf vertalen je zou bijvoorbeeld zo de link kunnen maken:

Engelse website
http://www.jouwwebsite.nl/en/index.php

Nederlandse website
http://www.jouwwebsite.nl/nl/index.php

Maar het beste is een nieuw .com domein er bij te kopen.
En zodra je op de desbetreffende vlag klikt je wordt doorgelinkt naar de nederlandse of engelse website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amc
12 jaar geleden
Dank je wel.+1

Andere antwoorden (1)

Nee, dit is niet mogelijk. Geen één geautomatiseerde machine is instaat om de tekst letterlijk in de goede grammatica vorm van het des betreffende taal te plaatsen. Dit zal dus handmatig moeten gedaan.

Je hebt natuurlijk wel van dat Google Translate maar dat is een letterlijke vertaling en meestal niet zoals je het zou willen hebben.

Toegevoegd na 43 minuten:
*Dit zal dus handmatig moeten gedaan worden.