Hoe verwijder ik een e-mailadres?

Ik heb verschillende e-mailadressen (hotmail, gmail e.d.). Nu wil ik eens even orde in de chaos scheppen en wil een aantal verwijderen, dau dat ze echt niet meer bereikbaar zijn en mensen een bericht krijgen dat dit adres niet meer bestaat als ze iets naar dat mailadres sturen.

Maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
32.1K

Antwoorden (2)

Hotmail: In je inbox heb je rechts bovenin een knop opties. Kies daar voor meer opties. Onder account beheren kan je email aliassen maken en ook verwijderen.
Wat betreft Gmail geen idee; dit gebruik ik niet maar ik kan me voorstellen dat het op een vergelijkbare manier werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor verwijdering van hotmail:

Open hotmail (postvak in);
ga naar ‘opties’ (rechts boven);
kies ‘meer opties’ (uitklapscherm);
klik op mijn ‘persoonlijke gegevens bekijken en bewerken’;
voer je wachtwoord in als daarom gevraagd wordt;
Kies onderaan account sluiten en volg de verdere instructies.

Je account valt daarna in een quarantaine en zal na verloop van tijd 3 maanden worden opgeheven.
Als je je account langer dan 270 dagen niet gebruikt vervalt hij ook.

Voor het afmelden van Gmail heb ik een link toegevoegd.
http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=nl&answer=61177&ctx=cb&src=cb&cbid=vcl9311fa57k

Voor het verwijderen van e-mail (outlook)kun je het beste contact opnemen met je netwerkbeheerder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotmail verwijderen vind ik zo irri! Dan doe je al wat ze vragen en dat vind ik al een klus. En dan moet je erop vertrouwen dat het goed is gegaan want als je het checkt door in te loggen (om te kijken of niemand je mailde) ben je weer geactiveerd!
Damn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt je moet er 3 maanden niet meer meer naar omkijken. Ook als er een ander mail adres gelinkt is aan jouw hotmail (als controle adres) is verwijdering lastig.
Het beste lijkt mij om gewoon 9 maanden of langer je hotmail account niet meer te openen en proberen je nieuwsgierigheid te bedwingen. (Je wilde dat account toch al niet meer?) ;-) M.v.g. TX.