Bestaan er internet kabels met Man en Vrouw?

Hallo, ik zoek een internet kabel met aan de ene kant een mannetje en aan de andere kant een vrouwtje, dus een soort verlengkabel. Ik hoef geen kabel boven de 5 meter want mijn tussen mijn PC en mijn Xbox 360 zit 2 meter ruimte.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.4K

Het beste antwoord

wat je zoekt is deze,.... . zie link een koppel blokje
Kan je gewoon 2 standaard utp kabels insteken
Maar zoals gezegd het is niet de ideale oplossing storinggeveolig enzo zeker al je vaak de kabel er in en er uit haalt
Wat ook handig kan zijn is een switch of een oude router mag ook
heb je er misschien nog eentje in huis van een vorige provider ? die kan je makkeloijk als switch gebruiken
heb je wel een extra stopcontact nodig
maar dan hoef je niet constant draden te wisselen en kan je de pc en de xbox tegelijkertijd gebruiken.

Tip zoek eens op een rommelmarkt voor een habbekrats liggen daar wel oude modems.
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze bestaan wel:
http://www.computercableinc.com/ccinc/cat5e.jsp?sub=CAT5E+Male%2FFemale+Cables

Maar ze zijn niet aan te raden. Een dergelijke verbinding is erg storingsgevoelig, en qua prijs heb je waarschijnlijk evengoed een nieuwe langere die wel betrouwbaar werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook een Nederlandse site omdat ik niet kan betalen met Dollars, ik betaal alleen met iDeal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn in Nederland moeilijk te vinden. Wat je zoekt is een "CAT5 kabel male/female" Wellicht is dit ook nog een optie:
http://www.routershop.nl/products/bekabelde-componenten/accessoires/utp-koppelstuk-voor-rj45-kabels.htm
wat dacht je van een koppeling voor €5,- helemaal klaar en kan je met ideaal betalen.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTg2MDMzMzE4Ng==?direkt_aufriss_area=SHOP_B2C_TAB_COMPONENTS&~template=PCAT_AREA_S_browse&p_page_to_display=&catalogs_sub_id=sub6&aktiv=6&navi=oben_1