Hoe kan het volgen van Facebook worden gestopt op andere websites?

Toegevoegd na 6 dagen:
Zijn er misschien meer mensen hoe je dit volg gedrag kan laten stoppen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Door uit te loggen uit facebook voor je verder browst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook al ben je uitgelogd kan Facebook je nog steeds blijven volgen.
Alleen het consequent verwijderen van tracking-cookies kan dit gedrag tegengaan van Facebook.

Enkele browsers bieden echter de mogelijkheid om third-party cookies standaard te weigeren, maar deze functie is standaard niet geactiveerd.

Bij Firefox kan je een zogenaamde add on downloaden.
Installeer dan Ghostery voor Firefox en je kan alles geheel naar eigen wens uitzetten of bewust aanzetten als je dat wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb IE9
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook voor andere browsers heb ik hier de download link:
http://www.ghostery.com/download
Ik gebruik zelf CC Computer cleaner. Wist alles t/m wachtwoorden toe dus ook cookies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal weinig helpen. Zodra je een x op facebook bent geweest en je naar een andere site gaat kun je er al last van hebben.