Als ik mijn post vak in van mijn @ mail wil openen reageert die heel vaak niet of superlangzaam.Wat is de oorzaak en hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Welk programma gebruikt u om uw mail te bekijken? Gebeurd dit via een browser of gebruikt u hier een e-mail programma zoals bijvoorbeeld Outlook voor? Kunt u daarbij vermelden welk besturingssysteem u gebruikt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows live messinger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows Live Messenger is geen Mail programma. Wat ik dan wel kan aannemen is dat u via Windows Live Messenger klikt op het envelopje om de nieuwe mails van hotmail te bekijken. Er wordt dan een browser geopend. Welke browser is dit? Internet Explorer, Firefox, chrome, etc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk internet explorer.Waar kan ik dat juist zien?