hoe krijg ik weer internet via de kabel? (zie uitleg)

ik heb een acer laptop met win 7. alleen kwam ik er gister achter dat me internet via de kabel het niet meer doet. draadloos werkt wel. alleen wil ik ook via de kabel kunnen
hoe kan ik dit op lossen

Toegevoegd na 1 uur:
ik bedoel inderdaad de LAN alleen is het probleem dus juist dat de kabel het in een andere laptop ook niet doet en in een ps3 wel zelf kan ik op mijn laptop ook niet handmatig op LAN zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
12 jaar geleden
staat je interne netwerkadaptor misschien uit ?
staat er een kruisje door misschien ,.. even rechtsklikken inschakelen
of niet geinstalleerd ?
of is je kabel niet goed ?

Het beste antwoord

Bedoel je LAN? dan kunnen er 3 dingen mis zijn:
1. de ingang van de LAN op het modem is kapot
2. de ingang van de LAN op je computer is kapot
3. Het LAN-draad is kapot (meest voorkomend bij laptops)

Toegevoegd na 1 uur:
Dan staat waarschijnlijk je lanverbinding niet aan op je pc.