Als ik iemand verwijder of blokkeer op Windows Live Messenger en diegene stuurt mij offline berichten, kan ik die berichten dan zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

wanneer je afgemeld bent op msn en de persoon die je hebt geblokkeerd/verwijderd een bericht stuurt kun je hem zien wanneer jij je weer aanmeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het goed begrijp heb je deze persoon verwijderd of blokkeerd. Maar het zit zo als je die persoon blokkeert zonder te verwijderen zal je zijn berichten nog zien. Verwijder en blokkeer en al zijn berichten zullen niet meer zichtbaar zijn.