Over netwerk computer uitschakelen HULP!

ik wil via netwerk mijn zusje's computeruitschakelen. we zitten allemaal in dezelfde werkgroep.
zij heeft besturings programma Windows Vista Ultimate,
en ik Windows 7 Ultimate.

alleen als ik via cmd invul: shutdown \i \s \m \\SAVANNAH
dan staat er Toegang geweigerd (5).

zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen.
Thanks.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm, dat probeert mitchellv al....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke, ik ga het proberen.

Andere antwoorden (3)

nee: het uitschakelen van andermans computer is niet aardig.

ja: er zijn mogelijkheden die ik helaas niet kan verklappen omdat ik niet medeplichtig wil zijn aan computer-vrede-breuk

helaas :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat meen je niet, xD
nou, ik maak er geen vrede-breuk mee, maar 8 uur moet de pc uit, en van mijn ouders moest ik dar regelen.
dus, ik zelf zit er niet mee hoor. :P
en aangezien mijn ouders verantwoordelijk voor haar zijn.
hebben die toch vanzelfsprekend toestemming?
Remote Desktop Connection of Extern bureaublad.

Daarmee neem je het toetsenbord en muis over en dan kan je gewoon -start - afsluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als om 8 uur haar PC uit moet, dan kun je dit shutdown-script ook in haar scheduled tasks zetten (control panel - scheduled task - add task).

Remote uitschakelen lukt alleen als je op haar computer de rechten hebt om de PC uit te schakelen (dus jouw gebruiker van jouw PC op haar PC toevoegen).