Afbeeldingen kunnen niet opgeslagen worden vanaf Mozilla Firefox?

Ik kan geen afbeeldingen opslaan vanuit de Firefox browser. Heb rechts geklikt, 'afbeelding opslaan als' geselecteerd, maar kan het niet opslaan (zie foto).
Heb toen even gegoogled, maar kon geen oplossing vinden. Het gaat om Mozilla Firefox 9.0.1 op Windows 7 Starter.
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Op jouw bijgevoegde afbeelding is te zien dat je een afbeelding probeert op te slaan via de afbeeldingszoeker van Google. Klik eerst op een plaatje voor de originele grootte. Klik rechts op het plaatje en kies 'Opslaan als' en 'Opslaan'. De bestands-extentie die jij aangeeft hoef je niet te selecteren, dat gaat automatisch. Sla het plaatje wel op een bekende plaats op de harde schijf op zodat je het later weer goed terug kan vinden. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk. Ik ging ervan uit dat ik het niet op kon slaan, maar hij sloeg inderdaad automatisch op. Voel me een beetje dom nu, haha.
Heel erg bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogmaals bedankt!

Andere antwoorden (3)

Ik gebruik Mozilla Firefox. Jouw foto zou ik kunnen opslaan via rechtermuisknop. Het hangt af van de site die je bezoekt. Het is voor de editor mogelijk foto's, teksten niet kopieerbaar te maken. Je zou de knop printscreen op je toetsenbord kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, ok. Dank je wel! Goeie tip van de printscreen knop.
Het grappige is dat het wel lukt via Internet Explorer, de afbeeldingen opslaan, maar vanaf Firefox niet. Zou het misschien te maken hebben met bepaalde extensies en/of instellingen?
je zou ook kunnen proberen eerst met rechter muisknop te klikken op de afbeelding en dan afbeelding bekijken. Dan vervolgens nog het een proberen het plaatje op te slaan. Bij mij werkt dit vaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het goed zie probeer jij een afbeelding op te slaan uit het google-images-zoekscherm.
Als je de afbeelding die je wilt opslaan nu eens aanklikt met de linkermuisknop en dan op de pagina waar je daarna terecht komt probeert hem op te slaan met de rechtermuisknop en opslaan als, dan gaat het vast beter lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je C4th! Het lukt helaas niet bij alle afbeeldingen, maar het LUKT tenminste. Ik zal even verder zoeken :)