Als er op Facebook op een profiel, die niet bevriend is, staat dat interesses gewijzigd zijn, wat is er dan aangepast?

Kan dit ook andere dingen betekenen dan de 'vind ik leuk'? Als je op interesses klikt kom je namelijk op de algemene informatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als ik mijn interesses wijzig, dan doe ik dat op mijn persoonlijke profiel. Ik klik niet iets aan op de duimpje omhoog.
Echter, als ik iets algemeens intoets, bv mountainbiken, dan komt facebook met een plaatje aanzetten die dan toegevoegd wordt. Dat plaatje linkt andere mensen door naar een pagina. Ikzelf heb die pagina niet ge-liked.
Faceboon koppelt mijn woordje aan een pagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je, dat je dat op je persoonlijk profiel doet? Wat pas je dan bijvoorbeeld aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus bv. e-mail adres, werkgegevens, relatiestatus, enz..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Daar kun je ook je interesses, tv programma's, boeken en films invullen.
Als fb je woord herkent (bv bij amerikaanse tv series) dan linkt ie dat met een plaatje.
Ik ben dan nog nooit op die pagina geweest en hem hem ook niet ge-liked.
Als jij dan op 'mijn' plaatje klikt ga je automatisch naar die pagina.