Is de wikipedia overal op zwart vandaag ?

Ik kan geen vragen beantwoorden zo !!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee niet overal. De engelse versie wel, die is prachtig zwart, tenminste als je javascript aan hebt staan.
Dan zijn er verschillende landen zoals Rusland, Italie & Portugal die een passende zwarte banner hebben.
Helaas doet de Nederlandse versie he-le-maal NIETS, net als de Chinezen... hmm....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oops, jullie hebben gelijk. Ik ben een beetje te enthousiast geweest met mijn adblocker :)
Ik werd gek van die malle koppen die om geld lopen te vragen op die site en nu gebruiken ze hetzelfde frame om die [wel mooie] zwarte banner te tonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meest volledige antwoord

Andere antwoorden (3)

Nee. De Nederlandse versie is gewoon online.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, alleen de Engelse. Het is wel zo dat Wikipedia een stuk slomer is geworden.
12 jaar geleden
Nee, de mobiele website is nog wel online. Ga met je mobiel of de computer naar deze mobiele website.