Wie verzint die plaatjes van google op die logo?

Want nu is het sesamstraat maar wie verzint wat er komt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Google-“doodles” zijn creaties van Google-webmaster Dennis Hwang. Zijn werk wordt met grote regelmaat door miljoenen mensen gezien als zijn “doodles” de homepage van Google sieren.

De 29-jarige Dennis noemt zijn tekeningen ’doodles’. In 2000 begon Dennis met het uitbeelden van evenementen, internationale feestdagen in het Google-logo. Speciale evenementen zoals Koninginnedag, Valentijnsdag en Nieuwjaar worden elk jaar herhaald, maar de tekeningen van Dennis zijn altijd origineel.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat zegt Google tenminste...

Andere antwoorden (1)

Daar schijnt volgens ingewijden een heel team van ontwerpers in China een dagtaak aan te hebben!

En dit is geen grapje!