Mijn vriend heeft goedbedoeld één keer op een advertentie van een van mijn youtube videos geklikt, zie beschrijving?

- kan ik dit ergens aangeven ik wil absoluut niet dat mijn account gebanned wordt!

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb ook al een keer ingelogd via mijn vriend zijn ip-adres

Toegevoegd na 6 minuten:
maar waar kan ik het toch aangeven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dat je geld verdient met YouTube en dat iemand op jouw IP adres op een link heeft geklikt? Want anders zou het niets uitmaken dat hij op een advertentie klikt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas via mijn ip :(

Het beste antwoord

Als hij gewoon een keer heeft geklikt maakt dat echt niet uit. Dat is namelijk precies hetzelfde als dat een bezoeker er een keer op klikt. Youtube weet echt niet wie een vriend van wie is en wie er expres op klikt. Ze gaan er denk ik eerder werk van maken wanneer er opeens 10 kliks achter elkaar van hetzelfde IP adres komen. Maar ook dat kan iemand vreemds zijn. Zolang je er zelf niet al te vaak op klikt is er in principe niets aan de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ook wanneer dit op dezelfde computer (IP adres) gebeurd, zal Youtube dat echt niet direct als een oneerlijke klik beschouwen. Ze zullen waarschijnlijk kliks komend van jouw computer sowieso niet registreren.