Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn blog?

Ik heb een blog sinds een paar weken, ik komen af en toe wel mensen die wat lezen maar ik hoop op wat meer bezoekers in de toekomst.

Mischien niet onbelangrijk: mijn blog is in het engels en dus voor internationale bezoekers en het is een blog van Blogspot.com

Toegevoegd na 18 minuten:
Het gaat om deze site.
http://modern-spartan.blogspot.com/

Weet jij het antwoord?

/2500

De belangrijkste factor is tijd. Daarna content en bekendheid. Bezoekers komen vanzelf, geef het tijd. Wanneer je blog iets toevoegd, dmv eigen teksten en inhoud zal je blog hoger scoren in zoekmachines en zul je dus ook eerder gevonden worden door je bezoekers. Ook dat heeft tijd nodig. Je kan natuurlijk ook veel in en op andere blogs reageren en dan een linkje naar je eigen blog achter laten. Koppel verder apps van twitter en facebook en weet ik wat(!) aan je blog. -Waar kan ik je blog vinden? :-)

Gebruik social media: twitter, facebook en vraag je vrienden en familie om je te volgen/ vrienden te worden. Vraag ook of zij hun vrienden en familie vragen om jou te volgen en je blog te volgen. Een leuke toevoeging kan ook vloggen op youtube zijn, hier kun je ook nog eens geld mee verdienen als je bekend word. Wees origineel en vernieuwend en niet ''de zoveelste''. vraag ook op een originele manier om mensen je blog te volgen en ga niet smeken.. en voeg je blog even bij in de reacties dan krijg je er misschien wat mensen bij die geïnteresseerd zijn. Toegevoegd na 17 minuten: p.s. antwoord me berichtje even.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100