Komt er vanzelf adsense reclame onder en boven je youtube video?

Als je youtube partner bent.
Zo niet, hoe moet het dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

nee daar moet je voor aanmelden.

Hoe kan ik mijn YouTube-account en mijn AdSense-account koppelen?
Je kunt je YouTube-account op twee manieren aan AdSense koppelen nadat je als YouTube-partner bent goedgekeurd of bent uitgenodigd voor het partnerprogramma voor afzonderlijke video's:

Je hebt nog geen actief AdSense-account:
Meld je aan bij je YouTube-account.
Klik op de link in het meldingsvak dat op de startpagina wordt weergegeven om je aanvraag te voltooien.
Lees de handleiding/richtlijnen door.
Wanneer je wordt gevraagd een AdSense-account te koppelen, selecteer je de optie om een nieuw AdSense-account te maken.
Vul het aanvraagformulier in en verzend dit ter beoordeling naar AdSense. (Opmerking: het duurt meestal drie werkdagen voordat je aanvraag wordt beoordeeld.)
Zodra je AdSense-account is goedgekeurd, meld je je aan bij je YouTube-account en accepteer je de overeenkomst.
Je ontvangt een e-mail van YouTube zodra de accounts zijn gekoppeld.

Toegevoegd na 54 seconden:
kijk alsjeblieft nog even op de vermelde bron. daar staat het iets makkelijker en begrijp je het beter.