Is er een mogelijkheid om je browsgeschiedenis trug te vinden nadat ik deze heb verwijderd? en hoe doet men dit want is stom als je site bent vergete.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je echt perse je geschiedenis terug wilt kun je jouw pc herstellen naar een punt waar de geschiedenis er nog wel was.

En anders gewoon even googlen.
Tip: Zoek op bijvoorbeeld het onderwerp van de desbetreffende site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is geen mogelijkheid om de browsegeschiedenis terug te halen. Helaas :-(