Kun je een gesloten Facebook pagina bekijken zonder te 'liken'?

Op Facebook zijn er op sommige pagina's soms tabs te zien waar staat: Like deze pagina om verder te gaan. Alleen als je de pagina dan liked kun je de tab verder bekijken. Is er een mogelijkheid om dit tegen te gaan? Dat de pagina de pagina denkt dat je m hebt geliked of dat dit ergens uit te schakelen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik denk dat er geen manier is om zo'n pagina te bekijken zonder te 'liken'. Dit is natuurlijk een hele goede truc van Facebook --> door te 'liken' maak jij gelijk reclame voor het merk/bedrijf enz.
Een ding wat ik altijd doe is: de pagina 'liken' en de pagina bekijken als je hem dan bekeken hebt kan je de pagina gewoon ween 'unliken' (vind ik niet meer leuk).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien als iemand je een directe link geeft wel, maar denk het niet.
Als je niet wilt dat andere mensen zien dat je het liked, kan je misschien een ander facebook account aanmaken om deze pagina te kunnen bekijken.