Krijg je geld van youtube video's?

Als je video's hebt met veel views krijg je dan geld van youtube?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Ja maar een heel klein percentage. Dat filmpje waar een baby nogal hard bijt in de vinger van zijn broertje heeft toch nog iets van 130000 euro verdiend. Je moet wel heeeeel veel hits hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je veel views hebt benard YouTube je via GoogleAdSense
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kleinste lulligste filmpjes kunnen aardig veel bekijks hebben waar je behoorlijk veel geld kan verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je veel views krijgt (volgens mij 1000) krijg je een mail om inkomsten te genereren door middel van Adsense. Als je dat doet staan er reclames bij je filmpje en per klik
krijg je geld ( meestal rond de 10-50 cent per klik).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is raar, ik had hem al een mail bij ca 1000 views. Misschien moet je een bepaald aantal views in een bepaalde tijd krijgen...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moneymoneymoneymoney!
Ik heb gehoord dat je bij een bepaald aantal abonnees op je kanaal, je YouTube-partner wordt. Dan krijg je inderdaad betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodra je partner van YouTube word KAN je geld verdienen,
Je verdient dan gel door advertenties op je video's te plaatsen.
Je kan partner worden bij een bepaald aantal abbonees