Websites maken met pen.io? Is het betrouwbaar?

Zag een artikel in de krant over hoe simpel het zou zijn met of via hen een website te maken, maar, zie vraag...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Jawel, dat is betrouwbaar, zo blijkt uit verschillende websites. Pen.io verzamelt en bewaart ook geen persoonlijke gegevens.

Maar er zit wel een addertje onder het gras: alle pagina’s zijn openbaar en iedereen kan ze dus lezen. Als je niet wilt dat er privé-informatie op Google terecht komt, moet je geen persoonlijke info op je pagina’s zetten.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ik (denk) dat ik dat eens ga proberen, staat dat het zo kinderlijk eenvoudig moet zijn, nou en als een groentje als ik dat dan kan, zegt het heel wat +
Pieter2011
12 jaar geleden
Succes! (En ik zou het ook niet kunnen, hoor. Als ik de verhalen van anderen mag geloven, is het hartstikke moeilijk...).