Welke handelingen moet ik doen opdat IE mijn emailadres onthoudt?

Ik moet op aardig wat site's inloggen met mijn emailadres... handig als IE dat adres kan onthouden, alvast dank voor uitleg.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Ga naar je internetopties, dan inhoud, dan automatisch aanvullen instellingen, en 'gebruikersnamen en wachtwoorden' en 'formulieren' aanvinken. Dit helpt waarschijnlijk. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus:

Internetopties (dat is 'extra' rechtsbovenin bij de nieuwste IE) -> tabblad 'inhoud' -> automatisch aanvullen -> instellingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

IE kan dat onthouden voor je. Als je IE voor de eerste keer gebruikt gaat dit vanzelf, zie hoervoor de tekst onderaan mijn bericht.

"Wachtwoorden automatisch invullen
Als u wilt dat Internet Explorer wachtwoorden automatisch onthoudt, is het programma daar standaard op ingesteld. Als u een wachtwoord voor het eerst op een webformulier invoert, wordt u gevraagd of u wilt dat Internet Explorer het wachtwoord onthoudt. Als u wilt dat het wachtwoord wordt opgeslagen, klikt u simpelweg op Ja.

Als er niet wordt gevraagd of het wachtwoord onthouden moet worden, moet u de functie Automatisch aanvullen inschakelen.

Automatisch aanvullen gebruiken

Klik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
Klik op het tabblad Inhoud.
Klik onder Automatisch aanvullen op Instellingen.
Schakel het selectievakje Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken in.
Als u wilt dat Internet Explorer om toestemming vraagt voor het opslaan van nieuwe wachtwoorden schakelt u het selectievakje Vragen voordat wachtwoorden worden opgeslagen in. Schakel het selectievakje uit als u wilt dat Internet Explorer de wachwoorden automatisch opslaat en niet om toestemming vraagt bij elk nieuw wachtwoord.
Klik twee keer op OK.
Opmerking

Het is ook mogelijk namen, wachtwoorden of willekeurige andere gegevens die in Internet Explorer zijn opgeslagen, te verwijderen. Klik op Verwante onderwerpen voor meer informatie. "

Als je IE al langer gebruikt zul je, mogelijk, de standaardinstellingen even moeten herstellen (ook onder extra / opties, onder een van de tabbladen).

Mijn voorkeur gaat overigens uit naar Firefox deze browser is stabieler en neemt minder van je pc in beslag en werkt daardoor prettiger.