Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen mails meer krijg van zalando?

Ik heb een keer iets bij ze besteld nu word ik gestalkt, ik krijg elke week ofzo een mail met aanbiedingen enzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah! Ik word er ook gestoord van. En elke keer is het de laatste kans...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat heeft niets met stalken te maken.
Dat heb je ergens zelf ingesteld of goedgevonden.

Het beste antwoord

Vaak staat er bij instellingen van je account of je e-mails van Zalando wilt ontvangen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vaak staat er helemaal onderaan de mail of je geen mails meer wilt ontvangen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, onderaan de mail dient het te staan, dat is verplicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo niet dan kun je tegen een nederlands bedrijf aangifte doen: in nl is dat namelijk wettelijk verplicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje,, het stond rechts bovenin.

Andere antwoorden (2)

Meestal kun je in die mails onderin klikken op mail mij niet meer of iets dergelijks.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of iets van afmelden voor de nieuwsbrief. Dit staat meestal in kleinen lichte letters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de email van Zalando die je krijgt staat het direct rechtsboven (dus boven de advertentie) "UITSCHRIJVEN". Als je hierop drukt kom je bij het volgende scherm met de tekst:

Afmelding voor uw nieuwsbrief

Vul alstublieft uw e-mailadres in ter ontvangst van de nieuwsbrief

Wij streven ernaar om onze nieuwsbrief-service constant te verbeteren. Daarom vragen wij u om een korte uitleg voor de afmelding van de nieuwsbrief. Vriendelijk bedankt!