kan je zien of iemand vals speelde bij woordfeut?

Ik speel nog wel eens woordfeut met mensen maar ik weet dat je kan vals spelen. Daar zijn apps voor te vinden. Is er een manier waarop ik kan zien of iemand vals speelt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Indien je bedoelt Wordfeud, nee dit kun je niet met zekerheid zeggen.

Echter als je tegen iemand speelt die je kent en die plotseling woorden plaatst waarvan je vrijwel zeker weet dat hij deze zelf niet kent, kun je je afvragen of hij heeft vals gespeeld (waarschijnlijk wel dus).

Helaas is het niet verboden (aangezien het niet valt te controleren) om hulpmiddelen te gebruiken bij Wordfeud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zeker als je merkt dat er plotseling vreemde woorden geplaatst worden zoals b.v. "koerse"en "flor", nou niet bepaald NL woorden. Deze woorden zijn voor mij aanleiding om niet meer met onbekenden te spelen. Dit heet "cheat"