Waarom mag je bij onbeperkt internet niet onbeperkt internetten?

Ik heb onbeperkt interneren genomen omdat ik niet op mn verbruik wil letten, krijg ik net een sms dat u teveel verbruikt heb :s

Toegevoegd na 5 minuten:
Interneren = internetten

Ik heb maar 2560 mn verbruikt deze maand D:<

Toegevoegd na 7 minuten:
Mn = mb, mn mobiel 'verbeterd' me.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Powergen
12 jaar geleden
Sms'en is geen internetten he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik
Powergen
12 jaar geleden
Oh whaha ik las het verkeerd :p.. ik heb niks gezegd ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2560mb is toch juist veel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ze op een eerlijke manier burgers minder makkelijk geld kunnen verdienen aan consumenten.
alle telefoonwinkels/providers vertellen maar de helft van het verhaal en dat klinkt dan allemaal positief terwijl je eigenlijk gewoon bedrogen wordt lang leven het vrije kapitalisme

Antwoorden (3)

Dat heet 'fair use policy'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onbeperkt Internet gaat uit van FUP (Fair Use Policy), dus bij normaal gebruik. Niet de bedoeling om elke dag een film te gaan downloaden. Anders gaat dat tenkoste van de bandbreedte voor andere gebruikers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat noem ik dus geen onbeperkt internetten. Maar je hebt wel gelijk waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dus juist wat ik wel doe,
Even je contract nakijken mogelijk hanteren zij een fair use policy =Zolang een gebruiker de verbinding normaal gebruikt, wordt er niet ingegrepen.
groet