Hoeveel weegt internet eigenlijk?

Digitale informatie wordt namelijk vastgehouden door elektronen, en die hebben een gewicht. Mijn vraag is nu, weet er iemand hoeveel er dat zijn en hoe zwaar die allemaal wegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hehehe, was laatst ook op Dumpert :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan of je een zware server gebruikt.

Het beste antwoord

Evenveel als een middelgrote aardbei, waarbij het groene gedeelte ervan relevante informatie is en het roze vruchtvlees porno.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 een onzin-vraag verdiend een onzin-antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje dit is het juiste antwoord ook al geloven sommigen het niet

Andere antwoorden (1)

Het internet weegt 68 gram
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onterecht minnetje. Het is echt waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder bron is je antwoord niet waardevol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier het bewijs. irritant die minnetjes er wordt niet gevraagd om een bron. Hier het bewijs. irritant die minnetjes er wordt niet gevraagd om een bron. http://www.phphulp.nl/php/nieuws/gewicht-van-het-internet/96/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 voor de bron. Echter in de bron staat: 50 gr.