Heeft iemand ervaring met internet op de nintendo dslite?

Ik zag dat je een kaartje kunt kopen waarmee je met de nintendo dslite op internet kunt. Lijkt me handig voor onderweg.
(ik snap dat je dan bij een locatie moet zijn waar ze gratis draadloos internet aanbieden, zoals sommige hotels of McDonalds)

Werkt dit goed, is het leesbaar in zo'n klein scherm, is het niet al te traag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
peterjbruins
14 jaar geleden
Hallo, Waar heeft u dat kaartje dan te koop gezien, want ik zoek hem.

Het beste antwoord

Als je onderstaande link aanklikt kom je o.a. dit stukje tekst tegen:

Twee weken lang heb ik gespeeld, geprobeerd, gesurft en uiteindelijk toch veel plezier gehad. Want het werkt! Je kunt, door middel van de DS Browser, surfen op het internet. Het navigeren door websites vergt misschien even wat oefening, maar uiteindelijk is het allemaal vrij simpel. Alleen: het is traag. Erg traag. Om een mooi voorbeeld te noemen, de frontpage van InsideGamer is pas volledig geladen in 40 seconden. Maar dan ziet het er wel uit zoals de site er uit hoort te zien, zonder de flash-banners dan.
itsme