Hoe zorg je er op You Tube voor dat filmpjes automatisch achter elkaar spelen?

Mijn kind vind het leuk om op youtube kinderliedjes te kijken. De ene keer krijg ik allerlei kinderliedjes onderaan het scherm en kan ik ze automatisch achter elkaar door laten spelen. De andere keer lukt dat niet en moet ik elk liedje apart starten. Ik kom er niet achter hoe ik ze automatisch kan laten spelen. Wie weet het wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat kan je doen door een afspeellijst te maken.

Ga naar een youtube filmpje > Toevoegen aan.. > Nieuwe afspeellijst.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Dacht al niet dat het heel ingewikkeld was, maar kon het niet vinden.

Andere antwoorden (1)

Je kunt een afspeellijst maken, en daar de liedjes aan toevoegen. Zo kun je ze wel achter elkaar afspelen.