Is het waar dat je in g-mail een agenda bij kunt houden met gekleurde blokjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja hoor; kijk eens bij Google bij 'meer'. Daartussen vind je het 'agenda'. En...met verschillende kleurenblokjes; bvb voor je verjaardagenagenda kies je een kleur, voor afspraken zijn er verschillende kleuren... Ik maak er al lang gebruik van en dat gaat héél goed! Je kan ook per e-mail automatisch verwittigd worden van geplande afspraken.
Sukses bij het ontdekken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
ik vind Google Calendar ook ideaal, ik gebruik ook de app op mijn iPod.