Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom misdragen sommige mensen zich op chatsites?

op byna elke chatsite kom je ze weer tegen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
532

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zelf een tijdje gechat en ik ben het ook met regelmaat tegen gekomen dat sommige chatters vervelend, iritant en kwetsend zijn. Vaak is het een manier om aandacht te generen. Als ik nou hele vervelende kwetsende dingen zeg dan krijg ik vast en zeker aandacht. Helaas gebeurd het dan ook nog en keert er een hele grote groep chatters tegen die ene chatter die kwetsende dingen zegt. Waarschijnlijk is het ook een gebrek aan communicatieve vaardigheden, een beetje dom schelden kan iedereen, maar inhoud geven aan een chatgesprek is natuurlijk een stuk moeilijker. Je hebt naar mijn idee verschillende soorten chatters.

Chatters die komen om andere mensen te ontmoeten en vaak een relatie zoeken.

Chatters die aanspraak zoeken en gewoon een praatje willen maken en slap willen ouwehoeren. Dat zijn ook vaak de vaste gasten die er praktisch bijna altijd zijn.

Chatters die puur en enkel komen om seks te scoren.

Chatters die puur komen om de boel flink op te naaien, zoals hierboven beschreven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Omdat je nu eenmaal van die mensen hebt.Ze doen het om te provoceren of omdat ze zich aangevallen voelen of omdat ze een ander gevoel voor humor hebben en denken datook anderen dat leuk vinden of omdat ze er de pest in hebben of op willen vallen of omdat ze niet anders kunnen of, of, kortom ieder mens is (gelukkig) anders en je kunt ze ook maar het best negeren, anders hebben ze precies hun zin.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Omdat ze schijt aan hebben, ze zijn tog onbekend wie ze zijn.!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er in een mens veel agressie zit. Deze agressie kan door de anonimiteit een uitlaatklep hebben. Niemand weet wie ik ben en ik kan ongebreideld alles zeggen wat ik lekker wil zeggen. Ten koste van wat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees de krant, volg het nieuws. Wel eens van een kort lontje gehoord? Jongeren die een geweer pakken en op een school maar raak schieten? Zomaar iemand in elkaar slaan met als dood tot gevolg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij mensen zijn van nature agressief, de één beheerst het vele malen beter dan de ander!
Wat vindt je misdragen? En is het niet zo dat je via chatprogamma's beiden een masker opzet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook ik heb een aantal jaren gechat.
Veel negatieve, maar ook hele positieve momenten meegemaakt. Het is de anoniemiteit die personen de kans bied om zich op een bepaalde manier te gedragen. In het begin heb ik mij daar behoorlijk door over de zeik laten halen, maar een ervaren chatter kijkt er over heen en laat zich niet meer zo snel op de kast jagen. Een ding scheelt, er zit vaak een negeerstand op een chatkanaal, en die heb ik ook regelmatig gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding